1. מלונות פתאל
  2. >
  3. חדשות מלונות פתאל
> מדד מרקטסט לחוויית הלקוח לשנת 2011

מלונות פתאל - השקענו. השתפרנו. זכינו. מרקטסט 2011

מדד מרקטסט
מדד מרקטסט לחוויית לקוח בשנת 2011 מצביע:
 

פתאל מובילה במדדים של אדיבות, מקצועיות, זמן המתנה לחדר, ציפיות מהשירות יוזמה של אנשי הצוות ונכונות לעזור לאורחים ואיכות הבידור

 
מדד "מרקטסט", אשר בוחן מדי שנה את חווית הלקוח בענפים השונים במשק, ובהם גם את ענף המלונאות, מצא כי רשת מלונות פתאל דורגה במקום הראשון ב- 6 מדדים: זמן המתנה לחדר, אדיבות, מקצועיות, יוזמה אישית של צוות העובדים, ציפיות מהשירות והבידור במלונות.
 
ניתוח סטטיסטי שנערך ע"י עודד שי, מנכ"ל מכון "מרקטסט" המייצג את המדד האמריקאי (ACSI), העלה כי קפיצה משמעותית זו כפי שביצעה פתאל, לא הודגמה מאז 1995. ב-4 מהמדדים (זמן המתנה, אדיבות, מקצועיות ויוזמה אישית) קפצה הרשת מהמקום הרביעי למקום הראשון, וזאת בשנה אחת בלבד. בנוסף, רשמה את הקפיצה הגבוהה ביותר בשיפור המדדים, בהשוואה להיסטורית המדד האמריקאי (ACSI) ודורגה במקום השני (אחרי רשת דן) במדד של איכות המזון.
 
במחקר נבדקו 4 רשתות – דן, פתאל, ישרוטל ואפריקה ישראל. 600 נבדקים ענו על מדדים אשר נבחנים בעקביות מדי שנה מאז שנת 2008, ומעידים על השינוי ברמת שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות הניתן בענף. מרואיין הוגדר כמי שנפש בבית מלון ברמת 4-5 כוכבים במהלך השנה האחרונה.
 
רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, ציין : "זוהי הוכחה ניצחת שסיסמת הרשת "מארחים באהבה" לא רק שהינה מיושמת יום יום במלונותינו אלא גם מקבלת הכרה והערכה מהאורחים שלנו".
 
עוד עולה מהסקר, כי הגורם המשפיע ביותר בבחירת מלון הינו: מזון (43.2%), מיקום ונוף (33.2%), איכות החדר (30.5%), השירות (30.3%), המחיר (26.5%) ופעילויות (9.2%).
 
רשת מלונות פתאל בעלים ומנהלת של 7500 חדרי אירוח ב-31 בתי מלון בישראל, תחת המותגים לאונרדו, מג'יק, יו קורל ביץ' קלאב, מרידיאן, הרודס וגולדן טוליפ וכן – 35 בתי מלון באירופה תחת המותג "לאונרדו".
 
"מדד מרקטסט לחוויית הלקוח" פועל מזה 6 שנים , בוחן 24 ענפי משק ומבוסס על המדד האמריקאי לשביעות רצון לקוחות ACSI.