1. מלונות פתאל
  2. >
  3. חדשות מלונות פתאל
> מותג המלונאות לאונרדו

תקציב השיווק של מותג לאונרדו: 2 מיליון יורו

 
תקציב השיווק של מותג המלונאות "לאונרדו" של מלונות פתאל מוערך בכ-2 מליון יורו.
 
לאונרדו הינו מותג מלונאות שהושק השנה באירופה והוא מאחד תחתיו את 28 המלונות שרכש דוד פתאל יחד עם קרן ההשקעות שהקים לרכישת מלונות באירופה. 
 
המותג אמור להגיע לפריסה של 80 מלונות עד סוף שנת 2009. כיום פעיל המותג בגרמניה, שווייץ ובלגיה.
 
תקציב השיווק כולל כיום השקעה בעיתונות ורדיו באמצעות משרד פרסום מקומי בגרמניה ובעתיד יורחב גם לטלוויזיה.
 
השבוע נודע כי פתאל מתכוון להחדיר את המותג גם לישראל ולצרף אותו לתמהיל המותגים הנוסף של הרשת הכולל את קלאב מד, גולדן טוליפ, מרידיאן ומלונות מג'יק.
 
המלון הראשון של Leonardo בישראל יהיה מלון העסקים שמקים פתאל ברחוב הברזל ברמת החייל, מול מתחם אסותא החדש. 
 
המלון החדש ייפתח בחודש יוני 2009.
 
מדובר במלון בוטיק אשר עוצב על ידי ליאורה עופר ומשה קסטיאל, בהשקעה של 40 מיליון דולר אשר ייקרא "לאונרדו בוטיק".
 
פתאל ציין כי בשנתיים הקרובות צפויים לפתוח תחת המותג לאונרדו בישראל בין 3-5 מלונות.
 
לפרטים נוספים של מלון לאונרדו בוטיק תל אביב